Edellisen koonnin tein 2017 - 2021, sillä tarinat olivat hajanaisia ja epämääräisiä. Halusin tehdä jatkokoonnin, sillä tarinoita on tullut enemmän ja halusin kokonaiskuvan tallin tapahtumista - tarinasta, loreasta, miten sen nyt ottaa.
21-22 Taitteessa Rickon lähti talvenmittaiselle vuoristoretkelle...
Samoihin aikoihin Janella oli mustang make over mustangi Aaronin opastuksella.
Aifric ja Rúna kävivät reissussa alkuvuodesta 22 - reissussa naisten välillä syntyi kipinää, mutta suhde päättyi myöhemmin sydänsuruihin.
Aifric hankkii Esmen ja Enzio Tammuskan
Blacklakelle saapuu uusi valmentaja
Aifric ja Rúna tällä kertaa kekrimaastossa
Perheen (ja tallin) arkea jouluna
2023 >
Huen tarinan alkua - hoitajuus takkuaa
!Blacklake baroques rakennetaan ja Rickon siirtyy ylläpitämään sisartallia! (>Äiti Tina ottaa uudelleen koppia ratsatuskoulupuolelta, joka alkaa hissukseen muuttua kilpahevosten tyyssijaksi)
Aaron ja Aifric osallistuvat yhdessä makeoveriin - Rescuetamma saapuu kotiin - Koulutus edistyy
Blacklakella järjestetään viimeinen leiri hetkeen
2024 - change of the era
Sissillä todetaan parantumaton sairaus - Sissin vointi etenee - Sissin lopetus
Lokakuun estevarsalaatuarvostelu
Kisamatkoja - Stallion Show Days - Dressage Masters + muuta mukavaa
Vanhan hevosen paluu ja muuta hevosostelua
Mitä vuosi 2025 tuokaan tullessaan? En ihan oikeasti tiedä. Ainakin Kollin ja Aifricin yhteinen taival jatkuu ja Blacklaken sekasikiöpuolella on alkanut kaikenlainen kilpailutoiminta. Ehkä edessä ei ole sen suurempaa lorea hetkeen ja blogi täyttyy valmennuksista, kisatarinoista sun muusta tai ehkä se ammottaa tyhjyyttään koko vuoden. Ehkä Blacklakella tapahtuukin jotain, mistä on sitten mukava kirjoitella ja tarina etenee jälleen. Ehkä alan kirjoittamaan arkisia tarinoita hevosten astutuksista, ostoista ja myynneistä, ehkä en jaksa kirjoittaa yhtikäs mitään opiskelujen ohessa. Jää nähtäväksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti